Wilma Gustafsson,Alva sjöberg

Alla inlägg under augusti 2013

Av Alva Sjöberg, Wilma Gustafsson . - 31 augusti 2013 15:25

Hej läsare! Idag ska jag på ett "sova över kalas" eller vad man ska säga ;) Snart ska jag åka ska bara slå in mina presenter, hoppas att hon gillar det :D kan dock ej skriva vad jaghar köpt här för hon läser min blogg, kan göra ett litet inlägg om vad jag köpte och vad vi gjorde! Hoppas ni har en bra Lördag för det ska jag ha iallafall! Men just nu har jag super tråkigt! Följ mig på instagram alvaasjoberg heter jag! Ni kan oxå skriva på min ask och där heter jag alvabieberr, ha det bra Hejdå <3 // Alva

Av Alva Sjöberg, Wilma Gustafsson . - 30 augusti 2013 13:55

Nu är äntligen skolan slut!! När jag kommer hem ska jag slänga mig i soffan och bara njuta av att det är helg! Fast helgen går så snabbt?! Och veckan går så långsamt?! Vrf ska det vara så? Aja nu kommer bussen så nu kan jag inte skriva mer Hejdå <3 Ha en bra helg :D

Av Alva Sjöberg, Wilma Gustafsson . - 30 augusti 2013 08:26

Hejhej, äntligen är det fredag! Nu hoppas jag att skol-dagen går snabbt, inte för att jag ska göra något särskilt så längtar jag efter helgen! Ni får ha en bra dag & en bra helg så ses vi senare:) adios// Alva ( gjorde iordning min loggbok :D )

[Bild]

Av Alva Sjöberg, Wilma Gustafsson . - 28 augusti 2013 14:38

Hej, nu sitter jag på bussen hem! Ännu en dag avslutad hoppas ni har haft en bra dag i skolan (bättre än min iaf) ha det bra Hejdå // Alva

Av Alva Sjöberg, Wilma Gustafsson . - 28 augusti 2013 08:19

Hej igen, när jag lägger ut inlägg via mobilen så kan det komma ut två inlägg som är likadana tex skolan! , det kan också komma ett frågetecken när det ska vara utropstecken! (Tråkigt inlägg jag vet) Men ville bara berätta det;) Hejdå igen :)

Av Alva Sjöberg, Wilma Gustafsson . - 28 augusti 2013 08:11

Hej, nu är en ny skoldag, längtar tills fredag :( Min buss var tidig idag så kom tidigt till skolan, så nu sitter jag i mitt basgruppsrum (klassrum) ensam, ganska läskigt faktiskt, dom andra 6:orna har i en annan korridor, så det är därför. Vi börjar om 15 minuter så nu borde mina klass kompisar komma ;)Hejdå// Alva <3

Av Alva Sjöberg, Wilma Gustafsson . - 27 augusti 2013 16:21

Äntligen hemma! Nu sitter jag och kollar på pretty women! Rekommenderar den filmen! Nu får ni ha en forsatt bra dag <3 Hejdå// Alva

Av Alva Sjöberg, Wilma Gustafsson . - 27 augusti 2013 09:12

Hej hej! Nu sitter jag i skolan och tråkar ? Nu kom iaf min lärare in så dags att börja, Hejdå // Alva?

Presentation

Här kommer vi skriva om vårat liv, hur vi tänker och tycker osv. kram :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards